Wirtualny Spacer 3D w dwóch systemach dla firm.

U nas każda firma posiadająca wizytówkę w Google Maps otrzymuje wirtualny spacer w opublikowany na dwóch platformach. Standardowo na platformie Matterport oraz w Google. Co to daje? Same zalety, wirtualny spacer Matterport jest bardziej multimedialny i idealnie nadaje się na stronę www i do mediów społecznościowych. Natomiast spacer dodany do wizytówki Google Moja Firma to najbardziej skuteczny sposób na podniesienie widoczności firmy w wyszukiwaniach lokalnych. Google wspiera wirtualne spacery i taka forma prezentacji wnętrz firmy znacząco podnosi jej pozycję w wyszukiwaniach, zarówno tych w Google Maps jak i w tradycyjnej wyszukiwarce. Spacer z obydwu systemów można umieszczać na stronach www, otwierać na pełnym ekranie, przybliżać/oddalać widok za pomocą scrolla na myszce, oraz promować w mediach społecznościowych. Dokładne różnice przedstawiamy poniżej:

Matterport (zalety)

  • Super intuicyjny sposób nawigowania dzięki widocznym punktom w spacerze.
  • Bardzo płynne przejścia pomiędzy punktami.
  • Bryła 3D budynku oraz widok 2D z góry.
  • Możliwość dodawania znaczników/hotspotów tekstowych oraz multimedialnych.
  • Możliwość uruchomienia automatycznego oprowadzania/prezentacji po wnętrzu.
  • Możliwość dokonywania dowolnych pomiarów we wnętrzu (ikona linijki).
  • Możliwość dodania większej ilości informacji w rozwijanym menu górnym.

Google (zalety)

  • Lepsze wyniki pozycjonowania lokalnego dla wizytówki Google, która posiada taki wirtualny spacer.
  • Integracja z Google Street View (przejście bezpośrednio z ulicy do lokalu).
  • Duża ilość wyświetleń dzięki widoczności w Google.

Matterport (przykłady)

Google (przykłady)